Съществително име - бройна форма
Думата е производна от нютонметър
Благодарение на тези елементи мощността на двигателя е увеличена до впечатляващите 823 конски сили, а въртящият момент – до 1070 нютонметра. Източник: интернет
Мощността е увеличена от серийните 659 к.с. до “над 740 к.с.”. Максималният въртящ момент е 1000 нютонметра, които се предават към четирите колела през осемстепенен автоматик. Източник: интернет
Под предния капак ще работи четирилитров битурбо V8 двигател с 585 конски сили и 850 нютонметра, което е доста сериозно увеличение спрямо предшественика с 422 к.с. и 610 Нм. Източник: интернет
Третият модел след Zonda и Huayra идва с шестлитров V12 туин турбо, разработен от AMG, който в този случай идва с 864 к.с. и 1100 нютонметра максимален въртящ момент – без никаква електрификация. Източник: интернет
Хибридната включва и монтиран на задния мост електромотор, който добавя още 190 к.с. Общата системна мощност достига умопомрачителните 802 к.с., а системният въртящ момент е 1430 нютонметра. Източник: интернет
Флагманът на моделното семейство Trofeo се задвижва от 2,9-литровия Nettuno V6 с два турбокомпресора (познат и от МС20) с 530 конски сили и 620 нютонметра и има сериен електронен блокаж на задния диференциал. Източник: интернет