Прилагателно име - ср. р.
Думата е производна от торсионен
Веригите са с ширина на траковете 260 мм. На Т-40 за първи път се използва в серийно производство индивидуално торсионно окачване. Източник: интернет
Окачването е индивидуално, торсионно с хидравличнни амортисьори на първата и последната ролка. Източник: интернет
Окачването е торсионно, индивидуално, без амортисьори, с ограничители на хода на опорните ролки – за първа и трета ролка ограничители са поддържащите ролки. Източник: интернет
Окачването е индивидуално, торсионно с опорни поддържащи ролки с вътрешна амортизация, телескопични амортизатори и вериги с гумено-металически шарнири. Източник: интернет
Окачването е торсионно с хидравлични амортизатори на 1, 2, 5 и 6 опорни ролки, като заради торсионите осите на ролките от втора до шеста от едната страна са изместени спрямо тези от другата. Източник: интернет
Първоначално ширината на траковете при Т-54 е 500 mm, но през 1949 г. е заменена с по-широки – 580 mm. Окачването е индивидуално, торсионно с хидравлични амортисьори на първата и последната ролка. Източник: интернет